Besök i Hanoi - Sveriges radio är tillbaka i etern

Två goda ting!
Oj vad tiden går fort! Jag har haft min man Sven här på besök i drygt 3 veckor. Oj vad roligt det har varit, men det har ju inneburit att jag inte haft tid att skriva något på bloggen.

Så fort jag varit ledig från jobbet har vi varit och upplevt stan´. Han har däremot suttit på kontoret och skrivit resedagböcker som han sedan mailat till ett otal personer. Jag har nu tänkt klippa lite ur dem och lägga ut materialet i omgångar. Det kan innebära att en del av er redan har läst Svens version av upplevelserna, men det får ni stå ut med.

Nu är Sven hemma i Götet igen, men jag kan ju trösta mig med att Sveriges Radio är tillbaka i etern.

OBS!
Det är jätteroligt med kommentarerna på webbloggen, men vill du att jag skall svara så måste du skicka ett mail istället [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback