Lisu kvinnornas hantverk - mina inköp

Lisu kvinnornas hantverk - mina inköp


Kommentarer
Postat av: Siw-Marie och Sara

Hej!
Vi har läst din blogg och fascinerats. Kul att du verkar ha det gott, och att se de fina bilderna! Nya frisyren är helt ok tycker vi.
Här lyser vårsolen mot den vita snön på dagen och på kvällarna dansar vi salsa.
Kramar från oss!

2006-03-24 @ 15:39:48
Postat av: Ann Bengtson

Hej Marianne!
Jag har fått din bloggsida via Rigmor Bengtsson som är en väninna till mig. Dessutom från Jam Berglin-Jarlöv, en annan väninna.
Vi är tre lärare från GU som är här och utbildar sjuksköterskor på Mastersnivå.
Det vore trevligt att träffas tycker vi. Om du har tid och tycker detsamma får du gärna höra av dig.
Hälsningar Ann Bengtson

2006-03-27 @ 11:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback