Idolbilder

Idolbilder


Efter starka påtryckningar från er, så publicerar jag här några idolbilder. Det har inte varit lätt att ta bilder på sig själv och dessutom så att håret syns. Det är inte så mycket kvar framifrån och dessutom så är det i tre färger blont. Det gör att håret helt försvinner om jag tar fotot i en ljus miljö. Därför har jag försökt mot dörrar, jag har legat ner och tagit mot sängöverkastet, jag har varit på toaletten ja jag vet inte allt vad jag försökt. Tack och lov så fick jag också i uppdrag av Institutet hemma i Sverige att ta ett foto till hemsidan. Därför gick jag idag på morgonen till Le Ngoc Han och kontoret. Blev nog den bästa bilden trots alla mina försök. För att få perspektiv på frisörens arbete så visar jag också en bild tagen veckan innan förändringen.

PS Alla säger att min nya frisyr är snygg och särskilt färgen. Jag håller nog med när det gäller färgen men för övrigt är håret för kort åtminstone framtill, men det växer ju ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback