Alkoholkapitalet - nähää!!!

Nej det blev ingen sprit. Jag kunde inte förmå mig att stödja alkoholkapitalet. Trots att jag bara skulle använda skiten till att tvätta väggar och golv. Jag köpte i stället desinficerande rengöringsmedel för toaletter - med citronlukt.

Nu hoppas jag att detta duger. Först en tvätt med munsköljningsmedel och sedan med detta toamedel.

Men mögel-eländet verkar aldrig ta slut. När jag skulle börja ställa in mina grejer igen och desinficera skorna upptäckte jag att mina mockaskor var ohjälpligt genommögliga. Det var bara att slänga dem. Detta blir dyrt - men handväskan verkar kunna räddas.

Nu skall jag krypa tillbaka ner på golvet och försöka sova lite. I morgon är en ny dag, full med nya möjligheter och nya utmaningar.

Kommentarer
Postat av: agnetha gradin

Hej
Det är alltid trevligt att träffa din fam och det händer både nu och då. Lite intresserad av att komma ner är jag nog ,eller ska jag skriva mycket. En mån i nov skulle vara trevligt. Men hur går jag till väga. kram agnetha

2007-08-14 @ 20:19:36
Postat av: Karin och Sture

Sånt elände.
Vi har bestämt att inte åka till Vietnam (före vi läste om möglet!) Hoppas du har fått bukt med lukten. Vi hörs mera sedan.
Kram
Karin

2007-08-21 @ 20:14:41
Postat av: Marianne

Hej Agneta. Hör av dig på min mail i stället! @iogt.se

2007-08-25 @ 11:17:18
Postat av: Marianne

Sture o Karin Va tråkigt att ni inte kan komma! Jag ringer via Skype

2007-08-25 @ 11:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback