Otroligt knäppa bilförare

Jag trodde jag sett allt när det gäller knäppa bilförare, men inte då! I kväll när jag gick hem från jobbet så ser jag plötsligt en bil köra upp emot körriktningen, han möter då ett hundratals motorcyklar och några bilar. Varje funtad person skulle stanna och försöka backa ut, men inte denne man. Han fortsatte rakt fram för att sedan köra rakt över 2 filer och upp på trotoaren där jag stod. Alla bromsade och några skrek några väl valda svordomar, tror jag av ansiktsuttrycken att dömma.

 

När han väl lyckats ta sig upp på trotoaren så fortsatte han att köra längs den i ca 50 meter, men trotoaren blev bara högre och högre, så till slut stannade han, tog telefonen och ringde. Efter hjäp förmodligen. Han behövde ju någon som kom med några slaner så att han kunde ta sig ner från trotoaren med en skapligt hel bil. Han skulle också behöva några körlektioner!

 

Synd jag inte hade kameran med mig. Det hade blivit en pang bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback