Mer strul!

Iförd min solhatt från Liseberg med olikfärgade och mönstrade älgar drog jag idag efter lunch iväg till Army hotel igen. Underbart solsken och svag vind. Lovade gott! Men se efter ca 30 minuter drog moln in och inom en timme hade vi ett sjuhellsikes åskväder över oss. Det blixtrade och regnade som om himmelens alla portar var öppna i mer än 2 timmar. Tur att jag hade en god bok med (Snö av Nobelpristagaren Orhan Pamuk)så jag satt på golvet under ett tak och läste, men det var inte så bekvämt och skönt som jag hade behövt. Jag har inget flyt nu.

Håret jag det är värre än vad jag tyckte igår i solsken är det mer grönt än grått och dessutom har jag fått klåda och allergiprickar i hårbotten. Jag får ta allergitabletter och hoppas att det lagt sig till på fredag. Jag måste göra om det innan Youth Forumet. Jag skall försöka hos frissan på Hotel Hilton. De borde vara vana med "besvärliga gäster", som vill ha det de beställt!

Detta får bli mitt absolut SISTA besök hos någon frissa i Hanoi!!!!!!!!
Hellre långhårig än grönhårig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback