1 vecka kvar i Asien!

Nu börjar det bli allvar! I dag sålde jag min vän symaskinen och dessutom har jag packat min första kartong. Den kartong som jag skall skicka med som "medföljande bagage". Jag måste boka plats för det senast onsdag och åka iväg till flygplatsen med det. Utöver denna kartong med privata saker har jag en kartong med kontorsgrejer som skall hem till Sverige. Ca 35 kilo bör det bli.

Jag lär ändå få svårt att komma under 35 kilo som eget bagage. Detta trots att jag tycker jag givit bort "allt". Men jag skall ju ha med datorn, min DVD spelare med 5 högtalare, väggprydnader och massor med DVD filmer och skivor!! Jag får kanske skaffa större kartong för kontorsgrejerna och packa ner lite eget i den kartongen också.

Det känns märkligt att mitt livs äventyr snart är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback