Fredagsnöje i ett varmt Hanoi

Nu vet jag
vem jag är och vad jag gjort! Med hjälp av Googles så fick jag på mitt namn 144 träffar, av vilka jag kunde öppna 53. Vilken spännande läsning. En snabb glimt i vad jag har gjort under de senaste 30 åren. En del hade jag dessutom glömt.

Jag såg att jag är anmäld till kongressen i Uppsala i sommar. Bra att veta!

Mest verkar jag ha skrivit tjänsteutlåtanden om bidrag till organisationer för HIV/aids insatser! Föredrag har jag
hållit; allt från välkomstanförande vid Forum för Afrikaner i Göteborg, till Barnkonventionen vid Demokratiforum i Göteborg. Jag har skrivit artiklar/notiser för Internationella Institutet av IOGT-NTO rörelsen och för Göteborgs stad. Jag har deltagit i en rad konferenser både i Sverige, Slovakien, Laos, Vietnam och inom WHO projektet bl.a i Belfast. Jag har varit ansvarig för några EU projekt i Göteborg bl.a ett kontroversiellt ett om Stöd till invandrar kvinnor inblandade i prostitution.

Jag har representerat JUNIS, EGTYF, Internationella Institutet, Internationella IOGT, Göteborgs distrikt, UNICEF och naturligtvis Göteborgs Stadskansli. Jag hittade mitt namn både på webbsidor från Moldavien, Nordirland, Danmark och Italien.

Dessutom har jag varit redaktör för nyhetsbrevet för folkhälsoarbete i Göteborg och varit med i ett par utredningar i ett fall som ledamot i styrgruppen och i två.fall som intervjuobjekt.

Bara så ni vet! Vill ni veta vad ni gjort skriv in ert namn så för ni veta!


Jag passade också på att kolla resten av familjen. Sven hade 19 träffar. De flesta var från Lerums tidning och olika konsumentärenden. Dessutom var det lite släktforskning och ett foto från Masthugget. Henrik hade 15 träffar. Uppgifter om lärarjobbet, länk till Myspace och så är han webbredaktör för en syntpopgrupps hemsida. Oskar hade 10 träffar. De flesta från Myspace och hans kompis. Webbtidningen Tidskrift.nu och dET aNALOGA gALLERIET.
Sedan såg jag att han är skådespelare i en kortfilm Hatagbg.
Det hade jag ingen aning om. Sofia slutligen hade 16 träffar. Från UNF, Active och olika bloggar.
Sedan är vi alla med i vår egen The Home of Hallbert!

Tank vad nätet kan ge en. Nu vet jag mer om vad mina nära och kära har för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback